Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Το νταιπερ κέικ της νέας μου εγγονής

Συνεχίζουν οι κόρες μου και ο γιός μου να με κάνουν ευτυχισμένη.... 
έτσι στα πλαίσια του να αυξήσουμε τον πληθυσμό της Ελλάδας 
απέκτησα και άλλη μία κουκλίτσα (την τρίτη μου εγγονή) . 
Στις 14 Ιουλίου, πρωί πρωί θα την κρατούσαμε στην αγκαλιά μας. 
Από καιρό εγώ ήμουν σε μεγάλη σκέψη τι θα έπρεπε να κατασκευάσω για να την υποδεχθώ επάξια 
Ήθελα αυτή η κατασκευή ... λόγω πείρας να είναι κάτι καλύτερο από τις προηγούμενες και έτσι έπεσα σε βαθιά νερά ... 
Θα έπρεπε να μαστορέψω κάτι χρήσιμο και διακοσμητικό ταυτόχρονα που θα μπορούσε να διατηρείται καθαρό διότι θα ήταν στο παιδικό δωμάτιο. 
και ιδού το αποτέλεσμα ....


 Είναι ένα σκαμπό ... με αποθηκευτικό χώρο μέσα για τις πάνες του μωρού π.χ.
 ενώ εξωτερικά τα σχέδια του είναι αντίγραφα 
από τις κουρτίνες του παιδικού δωματίου.
Οι δύο του πλευρές ..οι μεγάλες έχουν το σχέδιο με τα πουλάκια ..
ενώ οι άλλες δύο ..


έχουν δύο διαφορετικά λουλούδια πάλι από τις κουρτίνες του δωματίου.
Στις τέσσερις γωνίες - ακμές έχει φερμουάρ έτσι ώστε να ανοίγει εύκολα 
και να πλένεται ( η χαρά της μαμάς δηλαδή) ενώ από επάνω το μαξιλάρι του 
έχει ένα πορτοκαλί λουλούδι χαρούμενο σαν την μικρή μου εγγονή.


1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΑΣ !!!!!
    ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΙΑΓΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή