Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Η καινούρια μου ζακετούλα




Μπήκε ο Οκτώβριος αλλά εμείς ακόμα στην Θάλασσα πηγαίνουμε.
Δεν ξέρω αλλά φέτος δεν μπορώ να την χορτάσω και λέω να συνεχίσω όσο πάει...
Όταν πηγαίνω την μικρή στο σχολείο, πρωί πρωί, κάνει ψυχρούλα.
Έτσι είπα να κάνω μια ζακετούλα που μου έδωσε μιά φίλη πιό "δική" μου.
Πήρα λοιπόν την ζακέτα άσπρη - άσπρη και...

 
 ...ένα πουλοβεράκι (βαμβακερό) που είχα
(το αγαπούσα πάρα πολύ αλλά μου πρόσθετε) και...

 
 η ζακετούλα έγινε αγνώριστη. .
 
απ΄ όλες τις απόψεις

Μερικές λεπτομέρειες....
Σας άρεσε ;

Εγώ πάντως την Δευτέρα θα την φορέσω με το τζινάκι μου
και θα πάω καμαρωτή καμαρωτή στο σχολείο την μικρή...
Και από Πέμπτη και μετά μπορεί να πάμε και στην θάλασσα.
Τέτοιος που είναι ο καιρός, τέτοια και εμείς του κάνουμε.

5 σχόλια:

  1. Οχι μόνο αγνώριστη έγινε αλλά και πολύ χαρούμενη !!γειά στα χεράκια σου!!!!Καλοφόρετη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε καταπληκτική. Την συνδύασες υπέροχα. Είμαι σίγουρη... δεν υπήρχε περίπτωση να μην βρείς τρόπο να φορέσεις το αγαπημένο σου πουλοβεράκι!!!! Φιλάκια και καλά μπάνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΑΥΤΟ ΚΑΛΕ;;;;!!!!!ΕΓΕΙΝΕ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΝΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω!Μεγάλη η αλλαγή,τέλειο το αποτέλεσμα!!
    Σήμερα έγινε η "πρεμιέρα" της??
    Ελπίζω να έκανε πάταγο!Χιχι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. - Ευχαριστώ Χρυσάνθη για τα καλά σου λόγια.
    - Πράγματι Βαρβάρα ήθελα πολύ να φορέσω το πουλοβεράκι το προσπαθούσα πολύ καιρό αλλα δεν ταίριαζε με τίποτα... Τώρα όμως !!!
    - Νάσια μου έβαλα όλη την τέχνη πάτσγουερκ και μπαλωματικής που κατέχω, χρησιμοποίησα και το βελονάκι, όλα αυτά δηλαδή και να το αποτέλεσμα
    - Μελίνα μου όντως έκανε πάταγο, ώς και η τροχονόμος του σχολείου μου είπε ότι της άρεσε!!!
    Φιλιά σε όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή