Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Τώρα που ο καιρός αλλάζει ....

και άρχισα να κατεβάζω τα χειμωνιάτικα και να σηκώνω τα καλοκαιρινά ήρθαν στα χέρια μου οι τσάντες μου αυτές που έχω αγοράσει αλλά και αύτές που έφτιαξα κατα καιρούς

Να λοιπόν μιά τσάντα που είχα πάρει αλλά το χρώμα της είχε αλοιωθεί πήρα λοιπόν μαλάκι ταιριαστό και κάλυψα τις δύο όψεις της ( αυτό έγινε πρόπερσι) με ωραίο σχέδιο πλεξούδα.


και η εικόνα της από κοντά.
Ωραία δεν έγινε ;











Αυτή είναι φτιαγμένη από μια φουστα που την είχα βαρεθεί πια.... κανονική ανακύκλωση....

... και από κοντά έχει και "τσαχπινιά" τι νομίζετε ;

Αυτή είναι υπέρπαραγωγή... την έκανα πέρισι (όπως πρόσταζε ένας μεγάλος μόδιστρος) πλεκτή πάλι. Επάνω από μιά παλιά τσάντα της κόρης μου που είχε βαρεθεί. Είχα κάνει και γκέτες και μπλουζα μαύρη με ασημί ίδιο σχέδιο με της τσάντας ... τρέλα...


....Από κοντά το μοτίβο


... και η τρυφερή μου τσαντούλα από ένα κοτλέ που είχε περισσέψει από μια φουστίτσα που έκανα ....


με πλεκτή πλευρά, χερούλι και ξύλινα κουμπάκια..
Γλύκα δεν είναι ;


Αυτή είναι πάλι αγοραστή από ευκαιρίες... που δεν με ικανοποιούσε το χρώμα της σε συνδυασμό με το χρυσαφί λουράκι και τις λεπτομέρειες. Έτσι κάλυψα την (ρόζ !!! άκουσον άκουσον ) επιφάνειά της με ύφασμα λέοπαρ πριντ (σούπερ αγγλικούλια εεεεε) που είναι ταιριαστή με φούστα. 


και από κοντά το επίτευγμα.....

και τώρα μια καλοκαιρινή μεγάλη, από ύφάσμα (το γκρί ) και ένα είδος πλαστικού υφάσματος (το φούξια)



με λεπτομέρειες από γαζωμένο φυτιλάκι. Αυτή είναι από τις πρώτες που είχα κάνει.


Και τώρα η αγαπημένη μου τζινένια. Με ένα χαριτωμένο λουλουδάτο ύφασμα και περισσέματα από τζίν των παιδιών.....



και με σούπερ τσαχπινιά στο πλάι.
Άλλες θα με κρατήσουν συντροφιά τον χειμώνα και άλλες θα ξεκουραστούν για το επόμενο καλοκαίρι.


7 σχόλια:

  1. Είναι όλες υπέροχες. Και οι πλεκτές όνειρο.
    Μου αρέσει ιδιαίτερα η λαδί με τα λουλουδάκια (ξέρεις την αδυναμία μου!!!!)
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ Βαρβάρα, για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ.Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.ΦΟΒΕΡΗ ΠΛΕΞΗ ΑΧ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΟΤΣΙΔΕΣ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΣΠΟΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΒΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ!
    ΠΟΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ; ΟΛΕΣ!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
    ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!
    ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΣΤΙΣ ΠΗΡΕ ΑΚΟΜΑ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ;
    ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙ Η ΖΕΤΑ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να 'μαι πάλι!!! Ήρθα να ξαναθαυμάσω τις υπέροχες τσαντούλες σου!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέσποινα
    Καλησπέρα κορίτσια, χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν οι τσάντες. Καλέ Έφη μου εγώ έχω πολύ καλά κορίτσια, δεν μου τις κατάσχουν, όποτε τις θέλουν έρχονται και μου τις παίρνουν. Φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή