Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Καλή Ανάσταση για όλους και για όλα...




Είχα πολύ καιρό να ασχοληθώ με το άθλημα..
αλλά σαν ξεκίνησα ήταν τόσο μεγάλη η ευλογία που έπαιρνα... ήταν η πρώτη μου ασχολία το πρωί και η τελευταία το βράδυ...
σαν προσευχή. Βρήκα το σχέδιο σε ένα παλιό περιοδικό του '79 και μου έκλεψε την καρδιά.
Την ετοίμασα για μια αγαπημένη φίλη και εύχομαι να της φέρει χαρά και εύλογία στο σπιτικό της.

Εν τω μεταξύ σας δίνω μερικές ανοιξιάτικες εικόνες
από το μπαλκόνι μου...


 η καλαχόη έχει οργιάσει και φέτος


όπως και το ρόζ τριφυλάκι.
Το κίτρινο είναι και αυτό καλαχόη μόνο που είναι διπλή,
έχω και ρόζ και άσπρη μόνο που αυτές μου κάνουν πείσματα
και δεν άνθισαν ακόμη.

εδώ κυριαρχούν οι σαρδελιές ρόζ και άσπρες ένώ η αμαρυλίς ετοιμάζεται και οι μαυρομάτες τα έχουν δώσει όλα...

 και τελικά μια γενική άποψη
των ανακτόρων του Μπακιγχαμ χι χι χι
Περιμένω την απνομή του βραβείου...
Καλή Ανάσταση

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το κέντημά σου, Δέσποινα! Είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει στην φίλη σου. Τα λουλούδια σου είναι πολύ όμορφα, όσο για το Μπάκινγχαμ...δεν έχει σημασία το μέγεθος και η πολυτέλεια, αρκεί που είναι ένας ευχάριστος, περιποιημένος και δροσερός χώρος όπου σε ξεκουράζει να κάθεσαι και να απολαμβάνεις το πράσινο πίνοντας το καφεδάκι σου. Εγώ που έχω κήπο, δεν έχω τέτοιο ωραίο καθιστικό, διότι αν αφήσω έξω μαξιλάρια και διακοσμητικά, οι γάτες όλης της γειτονιάς θα το κάνουν 'στέκι' τους, χαχα!!
    Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι, και καλό οικογενειακό Πάσχα!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτο δίκιο έχεις Marie-Anne. Καλή Ανάσταση και σε εσένα

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά εύχομαι Δέσποινα. Το κέντημα είναι όνειρο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή